Sugestii si reclamatii

Serviciul OK Delivery incearca sa satisfaca toate dorintele clientilor, sa pregateasca preparate gustoase si sa ajunga cu ele la timp la adresa de unde s-a comandat.

In cazul in care apar probleme in privinta calitatii preparatelor ( fie nu sunt corespunzatoare retetei, fie au ajuns tarziu si s-au racit ), echipa noastra are datoria de a remedia neplacerile produse, prin schimbarea comenzii in cel mai scurt timp sau prin schimbarea preparatului, sau orice altceva doreste clientul.

Ne luam angajamentul in fata dumneavoastra de a nu lasa nesolutionata nicio reclamatie la adresa preparatelor comandate, incercand sa remediem eventuala problema in cel mai scurt timp posibil.

Clientii nostrii trebuie sa fie foarte multumiti de comenzile primite prin serviciul OK Delivery.

In cazul in care doriti sa faceti o sesizare cu privire la calitatea, cantitatea, sau timpul mare de la apel pana la primirea comenzii, va rugam sa apelati urmatoarele numere de telefon : 0741 24 23 07 sau 0741 24 23 08 sau la e-mail: office[at]restaurante-ok.ro.

Va multumim !